Kurs manager gastronomii – Opole

Kurs na managera gastronomii w ostatnim czasie stał się coraz bardziej popularny. Obecny rynek gastronomiczny jest znacznie bardziej zróżnicowany, niż ten obecny w Polsce na początku lat 2000. Aktualnie klient ma znacznie inne wymagania, niż jeszcze kilkanaście lat temu. To właśnie z tego powodu rola managera gastronomii w każdej firmie jest bardzo ważna. Zatem czym kierować się wybierając taki kurs oraz dlaczego tak właściwie warto z niego skorzystać?

Manager gastronomii w Opolu poszukiwany

Nic w tym dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorstw otwiera się właśnie w branży gastronomicznej, ponieważ jest to dziedzina, na której można bardzo dobrze zarobić. Powinniśmy pamiętać jednak, że samodzielne prowadzenie dużej restauracji nie jest proste. Dlatego warto mieć doświadczonego managera, który całość za nas poprowadzi.

Istotnie można znaleźć na rynku doświadczoną osobę, ale nawet w przypadku jeśli pracowała już kiedyś na takim stanowisku bardzo ważne jest, aby systematycznie szkoliła swój warsztat oraz nabywała coraz to nowsze umiejętności, ponieważ rynek w tym przypadku bardzo szybko się zmienia.

Jeżeli przykładowo Opole to nasze miejsce pracy, powinniśmy poszukać takich kursów właśnie w tym mieście. Obecnie wybór jest bardzo różnorodny, jednak nie warto w tym przypadku zapominać o tym, że bardzo ważne jest aby wybrać renomowaną firmę szkoleniową. Tylko dzięki temu zdobędziemy umiejętności teoretyczne, jak również praktyczne na temat tego, w jaki sposób prowadzić restaurację, a przede wszystkim jak szybko zyskać klientów oraz utrzymać się na tym często wymagającym rynku.

Kurs na managera gastronomii w Opolu

Istotnie wybór kursu na managera nie jest łatwy, dlatego w pierwszej kolejności warto dokładnie sprawdzić, jakie pracownik posiada kompetencje. Jeżeli przykładowo jest to już osoba doświadczona, warto jedynie poszerzyć jej kompetencje. Z kolei jeśli jest to pracownik, który dopiero zaczyna przygodę właśnie na tym stanowisku, bardzo ważne jest, aby wybrać poziom podstawowy. To właśnie dzięki temu od podstaw dowie się, w jaki sposób zarządzać całą restauracją oraz jak zorganizować tam pracę.

Metody nauki

Ćwiczenia praktyczne, demonstracje, praca w grupach, studia przypadków, dyskusje, demonstracje, filmy, zdjęcia, praca odtwórcza tzn. instruktor pokazuje jak należy wykonać daną czynność, a uczestnicy powtarzają. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w oparciu o przygotowaną prezentację multimedialną.

Wymagania dotyczące udziału w kursie

Ukończone 16 lat, wykształcenie minimum średnie.

Cele kształcenia

Absolwent szkolenie zdobędzie wiedzę na temat pracy w obiektach gastronomicznych oraz zarządzania nimi. Będzie potrafił planować, organizować oraz kontrolować pracę w restauracji. Zdobędzie wiedzę na temat rekrutacji pracowników i polityki wynagrodzeń oraz delegowania zadań i umiejętności motywowania pracowników. Będzie potrafił wspierać personel oraz inspirować go do działania. Absolwent posiądzie umiejętności budżetowania, tworzenia grafików pracy oraz realizacji założeń finansowych. Ponad to będzie znał podstawy sztuki kelnerskiej, barmańskiej, baristycznej oraz sommelierskiej. Między innymi, będzie potrafił profesjonalnie obsługiwać Gości zgodnie z obowiązującymi standardami, zdobędzie wiedzę na temat pracy za barem, jak również parzenia kawy czy serwisu wina. Będzie znać metody i techniki przygotowania kawy oraz posiadał podstawową wiedzę z zakresu towaroznawstwa alkoholi. Absolwent będzie potrafił profesjonalnie obsłużyć sprzęt gastronomiczny.

Efekty uczenia się

Absolwent szkolenia posiada wiedzę na temat pracy w obiektach gastronomicznych oraz zarządzania nimi. Potrafi planować, organizować oraz kontrolować pracę w restauracji. Posiada wiedzę na temat rekrutacji pracowników i polityki wynagrodzeń oraz delegowania zadań i umiejętności motywowania pracowników. Potrafi wspierać personel oraz inspirować go do działania. Absolwent posiada umiejętności budżetowania, tworzenia grafików pracy oraz realizacji założeń finansowych. Ponad to zna podstawy sztuki kelnerskiej, barmańskiej, baristycznej oraz sommelierskiej. Między innymi, potrafi profesjonalnie obsługiwać Gości zgodnie z obowiązującymi standardami, posiada wiedzę na temat pracy za barem, jak również parzenia kawy czy serwisu wina. Zna metody i techniki przygotowania kawy oraz posiada podstawową wiedzę z zakresu towaroznawstwa alkoholi i miksologii.. Absolwent potrafi profesjonalnie obsłużyć sprzęt gastronomiczny.

Aktualne zapisy na kurs managera gastronomii w Opolu

Terminy kursów

Chcesz zamieścić tu swój kurs jako firma szkoleniowa?

Oferty pracy w gastronomii

Podniosłeś kwalifikacje, chcesz się dalej rozwijać, szukasz nowego miejsca? Sprawdź aktualne oferty pracy.

Bardzo ważne jest nie tylko, aby manager potrafił odnaleźć się w restauracji, ale także był otwarty na rynek i nieustannie go obserwował. W tym przypadku to właśnie od tej osoby bardzo często zależy również reklama restauracji, jak również niejako jej obecność na rynku. Szkolenie nauczy nas także w jaki sposób przeprowadzać typowe akcje marketingowe, a przede wszystkim w jaki sposób porozumieć się z klientami.