Szkolenie Dyrektor Hotelu/Hotel General Manager

Kurs Dyrektor Hotelu pozwala zdobyć i opanować wiedzę oraz umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku osoby kompleksowo zarządzającej obiektem hotelarskim ***, ****, *****. Program kursu podzielony jest na siedem poszczególnych dni w ramach których odbywają się poszczególne panele tematyczne prowadzone jest przez wyspecjalizowanych trenerów Dyrektorów hoteli z wieloletnim doświadczeniem czy prezesów spółek hotelarskich, członków Izb Turystycznych. Dokładny program został przedstawiony poniżej, zapraszamy do zapoznania się z nim.

Kurs dla dyrektora hotelu – Szkolenie General Manager

Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego otrzymują Państwo dwa ZAŚWIADCZENIA Partnera KSR rozpoznawalne na terenie całego kraju jak również za granicą potwierdzające udział w kursie Dyrektor Hotelu / Hotel General Manager w języku polskim i angielskim, honorowane na terenie całej UE oraz dwa pamiątkowe certyfikaty w języku polskim i angielskim.

Ponad powyższe otrzymujecie Państwo to co jest najważniejsze, pakiet profesjonalnej, bezcennej, klasycznej i nowoczesnej wiedzy hotelarsko – restauracyjno – marketingowej. Podnosicie swoje umiejętności branżowe oraz dołączacie do grona profesjonalistów legitymujących się zaświadczeniem potwierdzającym ukończenie pierwszego w Polsce kursu doszkalającego dla Dyrektorów obiektów hotelarskich.

Kurs ten nie tworzy Dyrektorów, nie ma takiego zawodu. Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności i kwalifikacji managerów hoteli. Zakładamy iż każdy Hotel GM jest hotelarzem, marketingowcem, restauratorem, ekonomem i jednocześnie nosi od godny tytuł MAJORDOMUS czyli osoby zajmującej się niegdyś zarządzaniem pałacami czy dworami królewskimi. Osoba ta musi być wszechstronna, wyczulona na dyskrecję, elegancję, piękno i potrzeby ludzkie, musi być również dobrym psychologiem analitykiem rynku potrzeb każdego indywidualnego Gościa czy grup integracyjnych. Przede wszystkim posiada zmysł biznesowy i zwraca uwagę na całokształt hotelu jak na firmę, która jest wyspecjalizowaną i musi przynosić dochody. Bez nich jakakolwiek forma powyżej opisanych działań hotelarsko branżowych nie ma najmniejszego sensu w działaniach. Na takich założeniach został oparty ten oto kurs, szkolenie. Stworzyli go biznesmeni, analitycy, hotelarze i restauratorzy.

Naszym celem jest wskazanie kierunku w jakim należy podążać i jakimi kategoriami należy myśleć aby uzyskać zawodowy sukces. Jak należy wykorzystać klasyczną wiedzę niezmienną od lat w nowoczesny i wyrafinowany sposób. Reszta zależy od każdego indywidualnie. Praktyka praktyka i raz jeszcze praktyka oraz własne obserwacje, jest to droga do sukcesu zawodowego i biznesowego. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem kursu.

W trakcie kursanci otrzymujecie Państwo skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy jaka przekazywana jest na kursie. Dodatkowo również kursanci otrzymują Voucher ze zniżką 10% do wykorzystania na dowolny kurs w KSR.

Kup szkolenie online:

25 - 30Styczeń

Kurs manager gastronomii

25 stycznia 202130 stycznia 2021 2,500.00 2,200.00 Dostępne miejsca Manager-Zarządzanie-Inwestor
Zapisz się
25 - 29Styczeń

Kurs Kelnerski II-go stopnia – Manager Sali

25 stycznia 202129 stycznia 2021 820.00 Dostępne miejsca Barman-Barista-Sommelier-Kelner, Kursy i szkolenia, Manager-Zarządzanie-Inwestor
Zapisz się
25 Styczeń

Marketing w Sieci dla gastronomii – marketing dla restauracji i hoteli

25 stycznia 2021 1,000.00 900.00 Dostępne miejsca Manager-Zarządzanie-Inwestor, Marketing
Zapisz się
25 - 29Styczeń

Kurs Restaurator – Inwestor Gastronomii

25 stycznia 202129 stycznia 2021 4,500.00 Dostępne miejsca Manager-Zarządzanie-Inwestor
Zapisz się
25 - 29Styczeń

Kurs Szef Kuchni

25 stycznia 202129 stycznia 2021 2,190.00 Dostępne miejsca Kucharz-Szef_Kuchni-Cukiernik, Manager-Zarządzanie-Inwestor
Zapisz się
25 Styczeń

Sztuka barmańska – profesjonalny barman SZKOLENIE ONLINE

25 stycznia 2021 49.00 45.00 Dostępne miejsca Barman-Barista-Sommelier-Kelner, Kursy i szkolenia, ONLINE
Zapisz się
26 - 28Styczeń

Szkolenie HACCP

26 stycznia 202128 stycznia 2021 490.00 Dostępne miejsca Kursy i szkolenia, Manager-Zarządzanie-Inwestor, Warsztaty-tematyczne
Zapisz się
27 Styczeń - 03 Luty

Kurs Barmański II stopnia – Manager Baru

27 stycznia 20213 lutego 2021 1,720.00 1,500.00 Dostępne miejsca Barman-Barista-Sommelier-Kelner, Kursy i szkolenia, Manager-Zarządzanie-Inwestor
Zapisz się
27 - 28Styczeń

Pokojowa – profesjonalna obsługa służby pięter

27 stycznia 202128 stycznia 2021 1,230.00 Dostępne miejsca Kursy i szkolenia, Pokojowa-obsługa-służby-pięter
Zapisz się
27 Styczeń

Sztuka serwisu SZKOLENIE ONLINE

27 stycznia 2021 49.00 40.00 Dostępne miejsca Barman-Barista-Sommelier-Kelner, Kursy i szkolenia, ONLINE
Zapisz się

Program szkolenia Dyrektor Hotelu – Hotel General Manager

Pre-test

I. HOTEL

  • Zarys historii hotelarstwa w Świecie, Europie i Polsce
  • Klasyfikacja hoteli. Co oznaczają gwiazdki
  • wymogi prawne
  • wymogi jakościowe
  • wymogi stawiane przez Gości Hotelowych

II. DYREKTOR HOTELU/INWESTOR

  • zakres kompetencji General Manager
  • Dyrektor wizytówka hotelu
  • co to jest profesjonalizm?
  • profesjonalna postawa, netykieta, wysławianie się
  • tworzenie własnego autorytetu
  • zarządzaj dobrze, myśl do przodu
  • tworzenie planów rozwojowych dla obiektu
  • planowanie, wdrażanie, kierowanie, kontrola
  • motywowanie
  • ocenianie wyników pracy personelu
  • rekrutacja personelu
  • szkolenia i rozwój personelu
  • systemy wynagradzania

III.  ORGANIZACJA PRACY HOTELU

  • prawidłowa struktura działów hotelu
  • podział na poszczególne działy
  • recepcja, pokoje, restauracja i lobby bar, konferencje, spa, dział techniczny, dział sprzedaży i marketingu, kontrola jakości, dział zaopatrzenia

IV. PRAWIDŁOWA PRACA RECEPCJI

  • zakres kompetencji recepcji, zakres obowiązków
  • recepcja wizytówką hotelu
  • profesjonalna postawa recepcjonisty /strój, wygląd/
  • netykieta, zasady wysławiania się, korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych
  • obsługa programów komputerowych dla hoteli /wybrać jaki/
  • komunikacja pomiędzy działami

V. OBSŁUGA PIĘTER

  • zakres kompetencji pracownika obsługi pięter, zakres obowiązków
  • standaryzacja utrzymania czystości w pokojach i powierzchniach publicznych
  • poprawne przeliczniki ergonomii pracy, wydajność pracy
  • kontrola białej rękawiczki
  • środki czystości, atesty, wydajność
  • sprzęty wykorzystywane w pracy obsługi pięter

VI. RESTAURACJA

  • zasady działania restauracji hotelowej /ala carte, grupy, lobby bar/
  • kuchnia, sala, bar, zmywalnia, catering – jak to działa, na co zwracać uwagę
  • struktura pracownicza, prawidłowe przygotowywanie grafików pracy
  • współpraca z Szefem Kuchni, Kierownikiem Sali, kontrola pracy
  • tworzenie, czytanie i kontrola agend restauracyjnych
  • kontrola zaopatrzenia i inwentaryzacje oraz kontrola food i beverage cost,
  • organizacja  śniadań, lunchy, kolacji przerw kawowych w formie bufetu
  • organizacja obsługi ala carte
  • standaryzacja pracy restauracji i lobby baru od personelu do produkcji i obsługi
  • rozliczenia finansowe, kontrola finansowa pracowników
  • trendy w sztuce restauracyjnej

VII. KONFERENCJE I IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE

  • profesjonalna obsługa konferencji
  • poprawny scenariusz konferencji
  • rodzaje konferencji, układy sal konferencyjnych
  • układy stołów i krzeseł,
  • profesjonalne rozłożenie materiałów piśmienniczych, napo ciepłych i zimnych
  • rodzaje lunchy, przerw kawowych, zastosowanie

VIII. SPA&WELLNESS

  • rodzaje usług SPA&WELLNESS
  • profesjonalna postawa personelu
  • utrzymanie czystości
  • wysoka jakość usług

IX. DZIAŁ TECHNICZNY

  • kiedy jest potrzebny działa techniczny
  • zakres obowiązków
  • utrzymanie zieleni

X. DZIAŁ SPRZEDAŻY I MARKETINGU

  • marketing i jego specyfikacja w hotelarstwie
  • promocja i reklama w hotelarstwie
  • tworzenie zapotrzebowania na produkt
  • promocja w internecie, najważniejsze portale internetowe
  • strona internetowa, pozycjonowanie
  • współpraca z biurami podroży i firmami eventowymi
  • internet w zarządzaniu hotelem
  • budżetowanie pracy i sprzedaży
  • przygotowywanie oferty sprzedażowej/pokoje, restauracja, imprezy, konferencje i inne/

XI. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ

  • zasady TQM w branży hotelarskiej
  • tworzenie standaryzacji obiektu
  • tworzenie punktów kontroli
  • kontrola wewnętrzna i zewnętrzna obiektu
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych
  • kontrolowanie opinii o obiekcie

XII. PRAWO PRACY,

XIII. ELEMENTY HACCP

Ilość godzin szkoleniowych: 56/7 dni
Zajęcia odbywają się w godzinach: 9:00-16:15
Realizacja kursu nastąpi dla grupy min. 3 osób.

Grafik szkoleń

Wybierz i zarezerwuj szkolenie

Metody nauki

Wykłady, ćwiczenia praktyczne, praca w grupach, studia przypadków, praca odtwórcza tzn. instruktor pokazuje jak należy wykonać daną czynność, a uczestnicy powtarzają. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w oparciu o przygotowaną prezentację multimedialną.

Wymagania dotyczące udziału w kursie

Ukończone 18 lat, osoba czynna zawodowo na stanowisku Manager Hotelu lub tożsamym, wykształcenie minimum średnie

Cele kształcenia

Absolwent kursu między innymi będzie potrafił zarządzać, kierować, kontrolować oraz motywować pracowników, jak również ich rekrutować i szkolić. Profesjonalnie będzie organizował pracę hotelu, recepcji, obsługi pięter, czy restauracji. Będzie znał podstawy prawa pracy oraz elementy HACCP.

Efekty uczenia się

Absolwent kursu między innymi potrafi zarządzać, kierować, kontrolować oraz motywować pracowników, jak również ich rekrutować i szkolić. Profesjonalnie organizuje pracę hotelu, recepcji, obsługi pięter, czy restauracji. Zna podstawy prawa pracy oraz elementy HACCP.

Aktualne zapisy na szkolenie dla dyrektorów hoteli

Terminy kursów

Chcesz zamieścić tu swój kurs jako firma szkoleniowa?

Oferty pracy w gastronomii

Podniosłeś kwalifikacje, chcesz się dalej rozwijać, szukasz nowego miejsca? Sprawdź aktualne oferty pracy.

Szkolenia dla dyrektorów hoteli realizujemy w Twojej okolicy:

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Białystok

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Bydgoszcz

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Gdańsk

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Gorzów Wielkopolski

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Katowice

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Zielona Góra

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Toruń

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Kielce

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Kraków

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Lublin

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Łódź

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Olsztyn

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Warszawa

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Opole

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Poznań

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Białystok

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Rzeszów

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Szczecin

Szkolenie dla dyrektorów hoteli Wrocław