Kurs Dyrektor Hotelu pozwala zdobyć i opanować wiedzę oraz umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku osoby kompleksowo zarządzającej obiektem hotelarskim ***, ****, *****. Program kursu podzielony jest na siedem poszczególnych dni w ramach których odbywają się poszczególne panele tematyczne prowadzone jest przez wyspecjalizowanych trenerów Dyrektorów hoteli z wieloletnim doświadczeniem czy prezesów spółek hotelarskich, członków Izb Turystycznych. Dokładny program został przedstawiony poniżej, zapraszamy do zapoznania się z nim.
Szkolenie Dyrektor Hotelu/Hotel General Manager
Kurs dla dyrektora hotelu – Szkolenie General Manager
Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego otrzymują Państwo dwa ZAŚWIADCZENIA Partnera KSR rozpoznawalne na terenie całego kraju jak również za granicą potwierdzające udział w kursie Dyrektor Hotelu / Hotel General Manager w języku polskim i angielskim, honorowane na terenie całej UE oraz dwa pamiątkowe certyfikaty w języku polskim i angielskim.
Ponad powyższe otrzymujecie Państwo to co jest najważniejsze, pakiet profesjonalnej, bezcennej, klasycznej i nowoczesnej wiedzy hotelarsko – restauracyjno – marketingowej. Podnosicie swoje umiejętności branżowe oraz dołączacie do grona profesjonalistów legitymujących się zaświadczeniem potwierdzającym ukończenie pierwszego w Polsce kursu doszkalającego dla Dyrektorów obiektów hotelarskich.
Kurs ten nie tworzy Dyrektorów, nie ma takiego zawodu. Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności i kwalifikacji managerów hoteli. Zakładamy iż każdy Hotel GM jest hotelarzem, marketingowcem, restauratorem, ekonomem i jednocześnie nosi od godny tytuł MAJORDOMUS czyli osoby zajmującej się niegdyś zarządzaniem pałacami czy dworami królewskimi. Osoba ta musi być wszechstronna, wyczulona na dyskrecję, elegancję, piękno i potrzeby ludzkie, musi być również dobrym psychologiem analitykiem rynku potrzeb każdego indywidualnego Gościa czy grup integracyjnych. Przede wszystkim posiada zmysł biznesowy i zwraca uwagę na całokształt hotelu jak na firmę, która jest wyspecjalizowaną i musi przynosić dochody. Bez nich jakakolwiek forma powyżej opisanych działań hotelarsko branżowych nie ma najmniejszego sensu w działaniach. Na takich założeniach został oparty ten oto kurs, szkolenie. Stworzyli go biznesmeni, analitycy, hotelarze i restauratorzy.
Naszym celem jest wskazanie kierunku w jakim należy podążać i jakimi kategoriami należy myśleć aby uzyskać zawodowy sukces. Jak należy wykorzystać klasyczną wiedzę niezmienną od lat w nowoczesny i wyrafinowany sposób. Reszta zależy od każdego indywidualnie. Praktyka praktyka i raz jeszcze praktyka oraz własne obserwacje, jest to droga do sukcesu zawodowego i biznesowego. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem kursu.
W trakcie kursanci otrzymujecie Państwo skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy jaka przekazywana jest na kursie. Dodatkowo również kursanci otrzymują Voucher ze zniżką 10% do wykorzystania na dowolny kurs w KSR.
Kup szkolenie online:
16 Kwiecień |
Nowoczesne dekoracje drinków |
Zapisz się |
16 - 23Kwiecień |
Dyrektor Hotelu/Hotel General Manager |
Zapisz się |
16 Kwiecień |
Warsztaty kulinarne z Szefem Kuchni SZKOLENIE ONLINE |
Zapisz się |
17 - 18Kwiecień |
Zwiększanie sprzedaży w restauracji – psychologia sprzedaży |
Zapisz się |
18 - 25Kwiecień |
Nowoczesny marketing dla restauracji i hoteli. |
Zapisz się |
18 Kwiecień |
Standaryzacja obsługi hotelu |
Zapisz się |
18 Kwiecień |
Kuchnia azjatycka |
Zapisz się |
18 Kwiecień |
New Cocktail Design |
Zapisz się |
18 Kwiecień |
House-Bar zmiksuj to sam SZKOLENIE ONLINE |
Zapisz się |
19 - 24Kwiecień |
Kurs manager gastronomii |
Zapisz się |
Program szkolenia Dyrektor Hotelu – Hotel General Manager
Pre-test
I. HOTEL
- Zarys historii hotelarstwa w Świecie, Europie i Polsce
- Klasyfikacja hoteli. Co oznaczają gwiazdki
- wymogi prawne
- wymogi jakościowe
- wymogi stawiane przez Gości Hotelowych
II. DYREKTOR HOTELU/INWESTOR
- zakres kompetencji General Manager
- Dyrektor wizytówka hotelu
- co to jest profesjonalizm?
- profesjonalna postawa, netykieta, wysławianie się
- tworzenie własnego autorytetu
- zarządzaj dobrze, myśl do przodu
- tworzenie planów rozwojowych dla obiektu
- planowanie, wdrażanie, kierowanie, kontrola
- motywowanie
- ocenianie wyników pracy personelu
- rekrutacja personelu
- szkolenia i rozwój personelu
- systemy wynagradzania
III. ORGANIZACJA PRACY HOTELU
- prawidłowa struktura działów hotelu
- podział na poszczególne działy
- recepcja, pokoje, restauracja i lobby bar, konferencje, spa, dział techniczny, dział sprzedaży i marketingu, kontrola jakości, dział zaopatrzenia
IV. PRAWIDŁOWA PRACA RECEPCJI
- zakres kompetencji recepcji, zakres obowiązków
- recepcja wizytówką hotelu
- profesjonalna postawa recepcjonisty /strój, wygląd/
- netykieta, zasady wysławiania się, korespondencji mailowej i rozmów telefonicznych
- obsługa programów komputerowych dla hoteli /wybrać jaki/
- komunikacja pomiędzy działami
V. OBSŁUGA PIĘTER
- zakres kompetencji pracownika obsługi pięter, zakres obowiązków
- standaryzacja utrzymania czystości w pokojach i powierzchniach publicznych
- poprawne przeliczniki ergonomii pracy, wydajność pracy
- kontrola białej rękawiczki
- środki czystości, atesty, wydajność
- sprzęty wykorzystywane w pracy obsługi pięter
VI. RESTAURACJA
- zasady działania restauracji hotelowej /ala carte, grupy, lobby bar/
- kuchnia, sala, bar, zmywalnia, catering – jak to działa, na co zwracać uwagę
- struktura pracownicza, prawidłowe przygotowywanie grafików pracy
- współpraca z Szefem Kuchni, Kierownikiem Sali, kontrola pracy
- tworzenie, czytanie i kontrola agend restauracyjnych
- kontrola zaopatrzenia i inwentaryzacje oraz kontrola food i beverage cost,
- organizacja śniadań, lunchy, kolacji przerw kawowych w formie bufetu
- organizacja obsługi ala carte
- standaryzacja pracy restauracji i lobby baru od personelu do produkcji i obsługi
- rozliczenia finansowe, kontrola finansowa pracowników
- trendy w sztuce restauracyjnej
VII. KONFERENCJE I IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE
- profesjonalna obsługa konferencji
- poprawny scenariusz konferencji
- rodzaje konferencji, układy sal konferencyjnych
- układy stołów i krzeseł,
- profesjonalne rozłożenie materiałów piśmienniczych, napo ciepłych i zimnych
- rodzaje lunchy, przerw kawowych, zastosowanie
VIII. SPA&WELLNESS
- rodzaje usług SPA&WELLNESS
- profesjonalna postawa personelu
- utrzymanie czystości
- wysoka jakość usług
IX. DZIAŁ TECHNICZNY
- kiedy jest potrzebny działa techniczny
- zakres obowiązków
- utrzymanie zieleni
X. DZIAŁ SPRZEDAŻY I MARKETINGU
- marketing i jego specyfikacja w hotelarstwie
- promocja i reklama w hotelarstwie
- tworzenie zapotrzebowania na produkt
- promocja w internecie, najważniejsze portale internetowe
- strona internetowa, pozycjonowanie
- współpraca z biurami podroży i firmami eventowymi
- internet w zarządzaniu hotelem
- budżetowanie pracy i sprzedaży
- przygotowywanie oferty sprzedażowej/pokoje, restauracja, imprezy, konferencje i inne/
XI. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
- zasady TQM w branży hotelarskiej
- tworzenie standaryzacji obiektu
- tworzenie punktów kontroli
- kontrola wewnętrzna i zewnętrzna obiektu
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych
- kontrolowanie opinii o obiekcie
XII. PRAWO PRACY,
XIII. ELEMENTY HACCP
Ilość godzin szkoleniowych: 56/7 dni
Zajęcia odbywają się w godzinach: 9:00-16:15
Realizacja kursu nastąpi dla grupy min. 3 osób.
Grafik szkoleń
Wybierz i zarezerwuj szkolenie
Metody nauki
Wykłady, ćwiczenia praktyczne, praca w grupach, studia przypadków, praca odtwórcza tzn. instruktor pokazuje jak należy wykonać daną czynność, a uczestnicy powtarzają. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w oparciu o przygotowaną prezentację multimedialną.
Wymagania dotyczące udziału w kursie
Ukończone 18 lat, osoba czynna zawodowo na stanowisku Manager Hotelu lub tożsamym, wykształcenie minimum średnie
Cele kształcenia
Absolwent kursu między innymi będzie potrafił zarządzać, kierować, kontrolować oraz motywować pracowników, jak również ich rekrutować i szkolić. Profesjonalnie będzie organizował pracę hotelu, recepcji, obsługi pięter, czy restauracji. Będzie znał podstawy prawa pracy oraz elementy HACCP.
Efekty uczenia się
Absolwent kursu między innymi potrafi zarządzać, kierować, kontrolować oraz motywować pracowników, jak również ich rekrutować i szkolić. Profesjonalnie organizuje pracę hotelu, recepcji, obsługi pięter, czy restauracji. Zna podstawy prawa pracy oraz elementy HACCP.
Aktualne zapisy na szkolenie dla dyrektorów hoteli
Terminy kursów
Oferty pracy w gastronomii
Podniosłeś kwalifikacje, chcesz się dalej rozwijać, szukasz nowego miejsca? Sprawdź aktualne oferty pracy.
Szkolenia dla dyrektorów hoteli realizujemy w Twojej okolicy:
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Białystok
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Bydgoszcz
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Gdańsk
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Gorzów Wielkopolski
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Katowice
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Zielona Góra
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Toruń
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Kielce
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Kraków
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Lublin
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Łódź
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Olsztyn
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Warszawa
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Opole
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Poznań
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Białystok
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Rzeszów
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Szczecin
Szkolenie dla dyrektorów hoteli Wrocław