Nowoczesny Marketing Hotelu zwiększanie sprzedaży i rozpoznawalności marki

Plan i szczegóły szkolenia:

 

Szanowni Państwo!

Jesteśmy w trakcie przygotowywania nowych zakładek z naszą ofertą, które obecnie są redagowane.

Przepraszamy za niedogodności.

Zespół Krakowskiej Szkoły Restauratorów

 

Poprawnie zbudowany budynek, świetne pokoje, wysokiej jakości restauracja, super sala balowa i centrum konferencyjne, czy SPA. Obiekt hotelarski w takim zakresie został wybudowany, funkcjonuje, działa. Pytanie brzmi jak go sprzedać, jak zachęcić potencjalnych Gości, jak rozbudować listę klientów, jak budować rozpoznawalną markę, co robić aby Goście wracali i zachęcali innych do skorzystania z naszej oferty. Co zrobić, aby cena była ostatnim wyznacznikiem wyboru naszego obiektu. Na te właśnie pytania przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedź.

Szanowni Państwo, jako firma z kilkunastoletnim stażem w branży hotelarsko restauracyjnej obserwujemy działania hoteli, wprowadzamy nowe rozwiązania do licznych obiektów jak również przekazujemy sprawdzone rozwiązania. Z marketingiem w hotelarstwie jesteśmy związani od podszewki. Założyciel KSR już około 2006 roku uczył „Marketingu w hotelarstwie” na kierunku Hotelarz, jak również zbudował jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród firm wsparcia dla naszej branży w kraju. Dlatego warto skorzystać z tych warsztatów. Zapraszamy.

Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego otrzymują Państwo ZAŚWIADCZENIE Krakowskiej Szkoły Restauratorów rozpoznawalne na terenie całego kraju jak również za granicą potwierdzające udział w kursie Nowoczesny Marketing Hotelu w języku polskim, honorowane na terenie całej UE oraz dwa pamiątkowe certyfikaty w języku polskim i angielskim.

Program

Pre-test

1.Marketing w hotelarstwie

  • podstawowe pojęcia w marketingu
  • marketing mix, czyli 5P w hotelu: produkt, cena, dystrybucja, promocja, personel;
  • praktyczne zastosowanie marketingu w hotelu.

2. Strategie marketingowe w hotelarstwie:

  • zasady tworzenia strategii marketingowej;
  • wizja i misja w hotelu;
  • praktyczne warsztaty tworzenia planu marketingowego.

3. Produkt turystyczny hotelu:

  • czym jest produkt turystyczny?
  • pięciopoziomowa struktura produktu turystycznego;
  • zasady tworzenia produktów turystycznych;
  • oczekiwania gości, jako najważniejszy składnik produktu turystycznego.

4. Kompleksowa oferta usług hotelarskich

  • jak stworzyć ofertę na miarę potrzeb?
  • segmentacja rynku;
  • wykorzystanie walorów naturalnych i antropogenicznych w tworzeniu oferty;
  • komercjalizacja walorów turystycznych.

Post-test

Ilość godzin szkoleniowych: 16/2 dni

Zajęcia odbywają się w godzinach: 9:00-16:15

Prowadzący m.in.:

Metody nauki

Wykłady, ćwiczenia praktyczne, praca w grupach, studia przypadków, praca odtwórcza tzn. instruktor pokazuje jak należy wykonać daną czynność, a uczestnicy powtarzają. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w oparciu o przygotowaną prezentację multimedialną.

Wymagania dotyczące udziału w kursie

Ukończone 18 lat, wykształcenie minimum podstawowe.

Cele kształcenia

Absolwent kursu będzie znał podstawowe pojęcia marketingowe. Będzie potrafił tworzyć plan marketingowy oraz produkt turystyczny.

Efekty uczenia się

Absolwent kursu zna podstawowe pojęcia marketingowe. Potrafi tworzyć plan marketingowy oraz produkt turystyczny.