Kurs, szkolenie Profesjonalny Recepcjonista wizytówka hotelu

Wizytówką hotelu jest recepcja i recepcjonista, jest to niepodważalny fakt. Wygląd, ubiór, forma wysławiania się, czy korespondencji mailowej niejednokrotnie wpływają na podjętą decyzję o skorzystaniu z usług hotelu. Innymi słowy jest to pozytywne kreowanie wizerunku firmy. Od tych właśnie elementów rozpoczyna się kurs dla recepcjonistów.

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista

Od szeroko rozumianego branżowego Savoir-vivre Vivre i netykiety. Kolejnymi elementami szkolenia jest profesjonalna wiedza branżowa, kategoryzacja obiektów hotelowych, wymagania im stawiane. Organizacja pracy, przyjmowanie rezerwacji, gospodarka pokojami, elementy marketingu i promocji hoteli, jak również mnogość innych jakże ważnych zagadnień niezbędnych w pracy profesjonalnego recepcjonisty.

Kurs ten jest skierowany zarówno do osób początkujących, jak również do zawodowych recepcjonistów, którzy pragną odświeżyć wiadomości lub zaobserwować nowe trendy w sztuce.

Zajęcia prowadzone są w formie praktycznych warsztatów z dużym naciskiem na profilową wiedzę. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem kursu i skorzystania z oferty.

Kup szkolenie online:

29 - 31Lipiec

Profesjonalny Recepcjonista wizytówka hotelu

29 lipca 202131 lipca 2021 1,290.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja, Kursy i szkolenia
Zapisz się
30 Lipiec - 06 Sierpień

Dyrektor Hotelu/Hotel General Manager

30 lipca 20216 sierpnia 2021 3,900.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja, Kursy i szkolenia
Zapisz się
31 Lipiec - 01 Sierpień

Zwiększanie sprzedaży w restauracji – psychologia sprzedaży

31 lipca 20211 sierpnia 2021 990.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja
Zapisz się
01 - 08Sierpień

Nowoczesny marketing dla restauracji i hoteli.

1 sierpnia 20218 sierpnia 2021 1,990.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja
Zapisz się
01 Sierpień

Standaryzacja obsługi hotelu

1 sierpnia 2021 999.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja
Zapisz się
05 - 07Sierpień

Profesjonalny Recepcjonista wizytówka hotelu

5 sierpnia 20217 sierpnia 2021 1,290.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja, Kursy i szkolenia
Zapisz się
06 - 13Sierpień

Dyrektor Hotelu/Hotel General Manager

6 sierpnia 202113 sierpnia 2021 3,900.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja, Kursy i szkolenia
Zapisz się
07 - 08Sierpień

Zwiększanie sprzedaży w restauracji – psychologia sprzedaży

7 sierpnia 20218 sierpnia 2021 990.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja
Zapisz się
08 - 15Sierpień

Nowoczesny marketing dla restauracji i hoteli.

8 sierpnia 202115 sierpnia 2021 1,990.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja
Zapisz się
08 Sierpień

Standaryzacja obsługi hotelu

8 sierpnia 2021 999.00 Dostępne miejsca Hotel-Restauracja
Zapisz się

Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego otrzymują Państwo ZAŚWIADCZENIE Partnera KSR rozpoznawalne na terenie całego kraju jak również za granicą potwierdzające udział w kursie Profesjonalny Recepcjonista w języku polskim, honorowane na terenie całej UE oraz dwa pamiątkowe certyfikaty w języku polskim i angielskim.

Program szkolenia Profesjonalny Recepcjonista wizytówka hotelu

Pre-test

1.Rola i znaczenie recepcji w hotelu

  • Recepcja – wizytówka hotelu
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Osoba recepcjonisty: kwalifikacje, niezbędna wiedza, predyspozycje
  • Standardy i wzorce zachowań
  • Kategoryzacja obiektów noclegowych

2. Organizacja pracy recepcji

  • Zarządzanie obiektem hotelarskim
  • Organizacja pracy recepcji ( regulaminy, harmonogramy, instrukcje)
  • Zakresy obowiązków i odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach
  • Zakresy obowiązków pracowników recepcji
  • Zasady współpracy  recepcji z innymi działami hotelu
  • Rola recepcji w hotelu

3. Wyposażenie techniczne i informacyjne recepcji

  • Stanowisko pracy
  • Praca na stanowisku (obsługa faksu, poczty mailowej, programu hotelowego)
  • Prowadzenie korespondencji
  • System kluczy hotelowych

4. Rezerwacja usług hotelowych

  • Dostępność do oferty hotelu – kanały i źródła rezerwacji
  • Zasady przyjmowania rezerwacji usług noclegowych i innych usług świadczonych przez hotel
  • Systemy prowizji, rabatów, zniżek, programy lojalnościowe

5. Profesjonalna  obsługa Gościa

  • Przyjęcie Gościa do hotelu
  • Zameldowanie Gości
  • Rejestracja
  • Prowadzenie dokumentacji recepcji  dot. kompleksowej obsługi Gościa
  • Organizacja przechowalni bagażu
  • Bezpieczeństwo Gości hotelowych (systemy alarmowe w recepcji)

6. Psychologiczne aspekty obsługi gościa

  • Kultura obsługi Gościa, kultura osobista
  • Charakterystyka potrzeb Gościa
  • Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Obsługa Gości VIP

7. Prowadzenie dokumentacji

  • Ewidencja – wymogi prawne obowiązku meldunkowego
  • Dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji
  • Rozliczanie Gościa
  • Zasady obsługi kasy fiskalnej
  • Wystawianie rachunków, faktur VAT
  • Obsługa kart płatniczych
  • Prowadzenie rachunku Gościa
  • Przyjmowanie opłat za usługi hotelowe
  • Dokumenty księgowe (dokumenty z dnia, raporty)

8. Wymeldowanie Gościa

  • Wymeldowanie Gościa
  • Wyrejestrowanie z programu hotelowego
  • Przygotowanie ankiety satysfakcji Gościa

Post-test

Ilość godzin szkoleniowych: 24/3 dni
Zajęcia odbywają się w godzinach: 9:00-16:15

Metody nauki

Wykłady, ćwiczenia praktyczne, filmy, zdjęcia, praca w grupach, studia przypadków, demonstracje, praca odtwórcza tzn. instruktor pokazuje jak należy wykonać daną czynność, a uczestnicy powtarzają. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w oparciu o przygotowaną prezentację multimedialną.

Wymagania dotyczące udziału w kursie

Ukończone 16 lat, wykształcenie minimum podstawowe.

Cele kształcenia

Absolwent kursu będzie potrafił organizować pracę recepcji. Będzie znał wyposażenie techniczne i informacyjne recepcji. Absolwent nauczy się jak profesjonalnie obsługiwać Gościa. Będzie potrafił prowadzić dokumentację(m.in. dokumenty, formularze, rozliczanie Gościa, wystawianie rachunków, faktur VAT).

Efekty uczenia się

Absolwent kursu potrafi organizować pracę recepcji. Zna wyposażenie techniczne i informacyjne recepcji. Absolwent profesjonalnie obsługuje Gościa. Potrafi prowadzić dokumentację(m.in. dokumenty, formularze, rozliczanie Gościa, wystawianie rachunków, faktur VAT).

Grafik szkoleń

Wybierz i zarezerwuj szkolenie

Aktualne zapisy na kurs Profesjonalny Recepcjonista wizytówka hotelu

Terminy kursów

Chcesz zamieścić tu swój kurs jako firma szkoleniowa?

Oferty pracy w gastronomii

Podniosłeś kwalifikacje, chcesz się dalej rozwijać, szukasz nowego miejsca? Sprawdź aktualne oferty pracy.

Kursy Profesjonalny Recepcjonista organizujemy również w Twojej okolicy.

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Białystok

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Bydgoszcz

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Gdańsk

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Gorzów Wielkopolski

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Katowice

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Zielona Góra

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Toruń

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Kielce

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Kraków

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Lublin

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Łódź

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Olsztyn

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Warszawa

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Opole

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Poznań

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Białystok

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Rzeszów

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Szczecin

Szkolenie Profesjonalny Recepcjonista Wrocław