PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY – zwiększanie obrotów w restauracji i barze

Plan i szczegóły szkolenia:

 

Szanowni Państwo!

Jesteśmy w trakcie przygotowywania nowych zakładek z naszą ofertą, które obecnie są redagowane.

Przepraszamy za niedogodności.

Zespół Krakowskiej Szkoły Restauratorów

 

Recepcjonista, kelner, barman, kucharz, która z tych osób nie jest przedstawicielem handlowym? Która nie reprezentuje miejsca w którym pracuje, która nie zachęca do skorzystania z usług, która nie sprzedaje? Zawody te są wizytówką hotelu, restauracji, kawiarni czy cocktail baru. Dopiero później pojawia się wisienka na torcie w postaci dania przygotowanego przez kucharza, noclegu w pokoju hotelowym czy skorzystania z innych usług. Takie są fakty, zawody te są sprzedawcami. Po prostu są to przedstawiciele handlowi, którzy za sprawą swoich umiejętności, profesjonalizmu i znajomości psychologii sprzedaży potrafią zaspokoić nawet najbardziej wymagających Gości. Tworzą piękną otoczkę pozwalającą na zwiększenie w znaczny sposób dochody w biznesie. Jest to bardzo brutalne stwierdzenie, lecz taką funkcję spełniają kelnerzy i barmani, recepcjoniści i kucharze. Główne hasło kierowane do uczestników kursu brzmi „nie naciągaj, pokaż Gościom jakie mają potrzeby i podaj im ich pragnienia na tacy”. Firma nasza jest prekursorem szkoleń z zakresu psychologii sprzedaży dla kelnerów i pracowników sali. Są one cyklicznie od lat realizowane na terenie całego kraju. Zapraszamy na warsztaty zwiększające sprzedaż, wprowadzające lepsze samopoczucie i zwiększenie pewności siebie wśród pracowników.

Jest to pierwszy etap działań zwiększających sprzedaż, drugi to kontakt z profesjonalnym teatrem. Tak Szanowni Państwo Krakowska Szkoła Restauratorów Szymon Kohut ponownie jako pierwsza w kraju lat temu kilka wprowadziła teatr i sztukę aktorską do restauracji i hoteli. Ten czynnik niesamowicie dobrze wpływa na zwiększenie pewności siebie i sprzedaży wśród kelnerów, recepcjonistów, barmanów czy kucharzy. Zwiększ swój WARSZTAT AKTORSKI W TEATRZE RESTAURACYJNYM I HOTELARSKIM.

Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego otrzymują Państwo dwa certyfikaty Krakowskiej Szkoły Restauratorów rozpoznawalne na terenie całego kraju jak również za granicą potwierdzające udział w warsztacie Psychologia Sprzedaży, w języku polskim i angielskim, honorowane na terenie całej UE.

Program

Pre-test

  1. cechy kelnera, barmana
  2. zakazane zachowania i postawy
  3. komunikacja werbalna i niewerbalna z gościem
  4. prawidłowy serwis restauracyjny
  5. zwroty sprzedażowe
  6. techniki sprzedażowe (up-selling, cross-selling)
  7. sugestywne opisywanie potraw
  8. pytania zamknięte i otwarte, kiedy je stosować
  9. scenki rodzajowe z obsługi gościa

Post-test

Ilość godzin szkoleniowych: 8/1 dzień

Zajęcia odbywają się w godzinach: 9:00-16:15

Prowadzący m.in.:

Metody nauki

Wykłady, ćwiczenia praktyczne, praca w grupach, studia przypadków, praca odtwórcza tzn. instruktor pokazuje jak należy wykonać daną czynność, a uczestnicy powtarzają. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w oparciu o przygotowaną prezentację multimedialną.

Wymagania dotyczące udziału w kursie

Ukończone 18 lat, wykształcenie minimum podstawowe.

Cele kształcenia

Absolwent kursu będzie znał podstawowe pojęcia marketingowe. Będzie potrafił tworzyć plan marketingowy oraz produkt turystyczny.

Efekty uczenia się

Absolwent kursu zna podstawowe pojęcia marketingowe. Potrafi tworzyć plan marketingowy oraz produkt turystyczny.