REKLAMACJA
1.1 Zamawiający ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni kalendarzowych od zakończenia szkolenia, w którym brał udział.
1.2 Reklamacja może zostać złożona w następujących formach:
- elektronicznej poprzez wiadomość e-mail na adres: ksr@ksr.net.pl
1.3 Termin złożenia reklamacji, o którym mowa w punkcie 4.1 uznaje się za zachowany, gdy Zamawiający nada w terminie przesyłkę listem poleconym (data stempla pocztowego). W pozostałych przypadkach liczy się data wpływu do Usługodawcy (e-mail, złożenie osobiście).
1.4 Reklamację składaną przez Zamawiającego w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Szkolenia należy sporządzić w formie pozwalającej określić:
- Zamawiającego i/lub Uczestnika,
- Nazwę, grupę, termin Szkolenia, którego reklamacja dotyczy,
- Przedmiot reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację,
1.5 Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania, a następnie prześle Zamawiającemu odpowiedź drogą pocztową wskazującą na sposób rozstrzygnięcia reklamacji wraz z uzasadnieniem.
1.6 W szczególnie uzasadnionych przypadkach czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu do 30 dni kalendarzowych.
1.7 Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu o którym mowa w punkcie 4.1 lub jeśli będzie ona wynikać z nieznajomości postanowień niniejszego Regulaminu.
1.8 Usługodawca przewiduje możliwe formy rekompensaty w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji:
- Rabat na kolejną usługę
- Inne – do uzgodnienia z Zamawiającym.